keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Uniikkia...

Olen puhunut aikaisemmin siitä, että pidän vaatteiden suunnittelusta ja tekemisestä! Käsityötaitoni tosin eivät ole mitään kympin luokkaa, mutta aina olen kuitenkin sitkeästi yrittänyt saada jonkinlaista valmiiksi. Suurin osa ajasta minulla menee siihen, että joudun purkamaan aina sitä mukaan kun olen jotain saanut valmiiksi. Tällä hetkellä työnalla on pitkä haltia tyylinen villatakki, saa nähdä valmistuuko se ikinä, mutta laitan siitä kyllä heti tänne sit kuvan jos sellainen ihme tapahtuu, että se tämän vuosituhannen puolella valmistuu!:D 
Tässä on kuva ensimäisestä ja vielä ainoasta fleece hupparista, jonka olen tehnyt. Kuvat eivät ole maailman edustavimpia, mutta kyl niistä vähän mallia näkee millainen paita on. Hihoihin tein nyörityksen sekä huppuun myös... Olen muokannut ohjetta moneen kertaan ja hupun suunnittelin itse ja sen kyllä huomaa!!:D On ollut vaikeaa löytää suoraan sopivaa kaavaa lehdistä, olen itse vähän ottanut mallia sieltä sun täältä ja koonnut tuollaisen kyhäelmän! Ei vaan mennyt kauaakaan kun olin juuri saanut tämän valmiiksi, EMP;n vaate kuvastoon oli tullut samantyylisiä huppareita samanlaisilla nyörityksillä! Ja minä kun kuvittelin tekeväni jotain uniikkia!:D Näitä sattuu!



Yläosa taitaa olla ihan ensinmäisiä vaatteita mitä olen milloinkaan saanut kokonaan valmiiksi! Suuresta Käsityö lehdestä olen tuon ohjeen onkinut. Päälle tuli pitsi kangas ja alle tuli punainen satiinikangas joka mielestäni kivasti kuultaa läpi tuosta...Kaulalle tuleva kiinnitys kaistale on hakasilla kiinni. Hame joka minulla tuossa on päällä, on viimeisin valmistunut työ, sen suunnittelin itse alusta asti, jopa kaavat! Ja tuosta mekosta äitini ihanasti sanoi, että olen opetellut ompelemaan suoraan!:D Kyllä se siitä, kun tarpeeksi harjoittelee!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ovat tervetulleita. Anonyymit: Laitattehan nimimerkkiä kommenttinne perään?! kiitos!=)